En tyv er ved at bryde ind i en bygning gennem ventilationsskakten. Tyvens mission er at nå ned i bygningen uden at blive fanget.
I samme øjeblik vågner bygningens vagt, der har fået til opgave at holde bygningen fri for indbrud.
Der er ingen kamerarer i skakten, så vagten vælger at forsøge at lytte sig frem ved at løbe ned ad en gang og banke på skakten.

Da vagten endelig har en idé om hvor tyven befinder sig, blokerer han skaktens udgange med lasergitre.
Tyven har dog taget højde for alt, og har hurtigt hacket sig igennem vagtens sikkerhedssystem.

Sikkerhedsvagten er ved at få nok af den tyv, og griber sit gevær for at få gjort en ende på indbrud.
Heldigt for tyven, har vagten taget fejl af skakten på hans kort, og løber den forkerte vej, der giver tyven fri adgang til bygningen.

Mission Kinda Impossible er et asymmetrisk multiplayersplitscreen spil bygget på temaet Mission Impossible.
Begge spillere har samme opgave: at lokalisere tyven inden modspilleren. Den første der finder ud af hvor tyven er, har en enorm fordel.
Dog er alle funktioner til at finde tyven designet til at give begge spillere fordele og ulemper, for at øge afhængigheden at strategitænkning.

Download her

Jim C. Pedersen
Jakob V. Tøttrup
Christian Skjerning
Sebastian S. Andresen

Leave a Reply