P2 – Version 2 af spillet:
Krav til version 2 i prioriteret listeform:
- Ny grafik til blokkene/dørene – √UDFØRT
- Ny grafik til hovedperson+spejl– √UDFØRT
- To nye store levels – √UDFØRT
- Mindst 1 nyt monster – √UDFØRT
- Mindst 1 ny udvidelse af spilmekanikken – √UDFØRT
- Det skal afgøres om de to træningslevels skal slås sammen – √ 2. bane er lettere redesignet
- Credits for lyd – √UDFØRT
- Pointopsummering efter hvert level
- Pointbonus for hurtig gennemførsel
- Endgame sekvens
P1 – Version 1 af spillet:
Titel: Mirror Escape
Design: Anders Jørgensen

Beskrivelse:
Mirror Escape er et labyrint-spil med en tvist: Spilleren er fanget alene i et underjordisk kompleks hos en gal videnskabsmand. Naturligt forsøger spilleren at klone sig selv, men skaber i stedet en spejl-manifestation… Denne “anden” hovedperson gør præcist det modsatte af spilleren.
Spillet går ud på at komme fra rum til rum for at komme ud. Der er en speciel låse-mekanisme med vægte, hvor spilleren og spejlmanifestationen hver især skal placere sig to steder. – Samtidig med at de helst undgår dræber-robotterne… Eneste styring er piletasterne. De første to levels er træning, derefter er der et 3. level, der er større og mere ligner en faktisk bane.
(PS: I må gerne give mig et vink, hvis I har set styringen før, så jeg ved hvem jeg har efterlignet 🙂 Cheers)